سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
علیرضا محجوب

حوزه/ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت های قرآن حوزه و ضرورت اطلاع رسانی از این فعالیت ها، گفت: بخش حوزوی نمایشگاه قرآن، جلوه های قرآنی را به خوبی نمایش داده است.

علیرضا محجوب در حاشیه بازدید از بخش حوزوی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به کیفی تر شدن نمایشگاه امسال نسبت به دوره های گذشته، اظهار داشت: با توجه به حجم زیاد فعالیت هایی که در این نمایشگاه صورت گرفته، اطلاع رسانی و تبلیغات نیز باید افزایش یابد.

وی، نمایشگاه امسال را  به لحاظ کیفی بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: امسال شاهد نمایش بزرگی از مطالب قرآنی بودیم و برخلاف بسیاری از نمایشگاه ها که کلیشه ای و بازاری اند، این نمایشگاه بر این منوال نیست و فعالیت های کیفی فراوانی در بخش های مختلف به ویژه بخش حوزوی صورت گرفته که شایسته تجلیل از برگزارکنندگان و شرکت کنندگان است.

دبیرکل خانه کارگر با بیان اینکه بخش حوزوی جلوه های قرآنی را به خوبی نمایش داده است، افزود: بخش حوزوی امسال از همیشه زیبا تر و منسجم تر است، ضمن این که باید برای اطلاع رسانی به عموم مردم و تشویق آنها به بازدید از نمایشگاه فعالیت های منسجم تری صورت پذیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس، بر ضرورت کار رسانه ای و تبلیغی برای نمایشگاه تاکید کرد و گفت: امسال برنامه های نمایشگاه بسیار متنوع و کیفی بود و جاداشت بر مبنای کارهای زیادی که صورت گرفته تبلیغات گسترده تری انجام شود.

محجوب در ادامه  موقعیت ترافیکی باغ موزه را خاص و پیچیده توصیف و خاطرنشان کرد:  با توجه به امکاناتی که این مکان برای پذیرش بازدیدکنندگان دارد، نمی توان خیلی انتظار داشته باشیم جمعیت قابل توجهی به نمایشگاه مراجعه کند، با این حال بر اساس گزارش های ارائه شده استقبال شهروندان بسیار خوب بوده است.

وی همچنین به فضای مفرح باغ موزه اشاره کرد و گفت: برخلاف اینکه با  جمعیت مختصری ترافیک زیادی اینجا به وجود می آید، فکر می کنم شهروندان نهایت استقبال را از نمایشگاه می کنند و حتی افرادی که امکان ورود به محوطه را برای بازدید از نمایشگاه نمی کنند در اطراف باغ موزه به همراه خانواده هایشان اطراق می کنند و از فضاهای اطراف نمایشگاه استفاده می کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha