یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قرآن کریم

حوزه/ مراسم اختتامیه دوره تفسیری سوره احزاب در مجتمع آموزش عالی فقه (مدرسه حجتیه) عصر امروز با حضور آیت الله العظمی سبحانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در ابتدای این مراسم و پیش از مراسم آخرین درس تفسیر این مرجع تقلید، حجت الاسلام والمسلمین عابدیان در سخنانی گفت: هر ساله حجت الاسلام والمسلمین اعرافی  رئیس جامعه المصطفی برای عرض ارادت و تجلیل از آیت الله العظمی سبحانی برای تدریس در این ماه پربرکت حضور می یافت، ولی امسال به دلیل مسافرت ناگزیر نتوانستند در این مراسم حضور یابند.

وی افزود: مدرسه عالی فقه از مراکز پویای جامعه المصطفی  است که افتخار دارد هر ساله یکی از بهترین درس های تفسیر ماه مبارک رمضان را با حضور یکی از مراجع عظام تقلید برگزار کند و حضرت  آیت الله سبحانی نیز این افتخار را به این مجموعه می دهند که سفره تعلیم معارف آسمانی را در این محفل که روزی در آن نزد استاد بزرگ خویش، آیت الله العظمی حجت (ره) پهن کرده اند.

گفتنی است پس از سخنان و تدریس حضرت آیت الله سبحانی، مراسم تجلیل از برترین شاگردان این مرجع تقلید در ایام ماه مبارک رمضان در پاسخ به سوالات تفسیری انتخاب و با جوایزی توسط ایشان مورد تجلیل واقع شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha