جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری

حوزه/ رئیس هیئت مدیره موسسه روایت سیره شهدا گفت: حرکت در مسیر و منش شهدا نه تنها راه نشر جهانی انقلاب را میّسر می سازد بلکه بقای انقلاب را تضمین می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین  محمد مهدی ماندگاری در آیین چهارمین یادواره شهدای شعبانیه در سالن گلزار شهدای قم اظهارداشت: ترویج فرهنگ و سیره شهدا بهترین ابزار برای نشر انفلاب اسلامی در جهان است و هجمه های فرهنگی دشمن را خنثی می کند.

وی افزود: با ترویج و تأسی به سیره شهدا می‌توان انقلاب اسلامی را در تمام جهان نشر داد و در مدت زمان کوتاهی آثار و برکات ارزشمند آن را شاهد بود.

رئیس هیئت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا ادامه داد: امام حسین(ع) یارانش را بهترین مردم زمانه معرفی کردند، امام خمینی(ره) نیز رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از یاورانش دانسته و درباره آن‌ها فرموده است که اگر رزمندگان اسلام از یاران پیامبر اکرم(ص) دارای مقام بالاتری نداشته باشند حداقل بسیجیان دارای مقامی معنوی اندازه آن‌ها دارند.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری، مردم را در مساله ولایت مداری و ولایت‌پذیری به سه گروه حداقلی، متوسط و حداکثری تقسیم کرد و گفت: رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس جزء گروه حداکثری هستند چراکه از مال، آبرو و جان خود برای دفاع از آرمان های امام خمینی(ره) و حفظ نظام جمهوری گذاشته‌اند پس باید تلاش کرد از قافله جا نماند.

لازم به ذکر است این مراسم به مناسبت یادبودشهدای شمال غرب سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) برگزار شد و در پایان حاج حسین کاجی، از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به روایتگری دلاورمردی های رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی و هادی خادم الحسینی نیز به مدیحه سرائی پرداختند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha