جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 355242
۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
مسجد

حوزه/ مدیر مدرسه باقرالعلوم(ع) رامهرمز، با اشاره به کمبود روحانی جهت حضور مستمر در مساجد شهری و روستایی این شهرستان، گفت: ارتباط قوی طلاب و روحانیون و مردم بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی را رفع می کند.

حجت الاسلام سامی منصوری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در اهواز، به تشریح برنامه های  تابستانه مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) رامهرمز پرداخت و گفت: ارتباط موثر با مساجد شهر و برگزاری جلسات و نشست های تربیتی و عقیدتی از برنامه های این مدرسه در راستای تقویت ارتباط طلاب با مردم است.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) رامهرمز، با اشاره به کمبود روحانی جهت حضور مستمر و پیوسته در مساجد شهری و روستایی این شهرستان، بیان داشت: ارتباط قوی طلاب و روحانیون و مردم بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی را رفع می کند و امیدواریم که در فواصل زمانی تعطیلات بین دروس، بتوان با ساماندهی طلاب ، ارتباط موثرتری را با مردم برقرار کرد.

وی، برگزاری دوره های مختلف در ایام تابستان را از دیگر برنامه های مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) اعلام کرد و افزود: برگزاری دوره های در زمینه آداب اجتماعی، معرفتی و اعتقادی از جمله برنامه هایی است که برای طلاب مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس درایام تابستان، ابراز داشت: این اردو با حضور ۴۰ تن از طلاب مدرسه برگزار شد و هدف از برگزاری آن، استفاده از فضای معنوی مشهد مقدس جهت ارتقای سطح معرفتی و توجه به مسئله تهذیب اخلاقی است.

استاد حوزه علمیه خوزستان، به حضور اساتید مدرسه باقرالعلوم(ع)، در اردوی طلاب اشاره کرد و گفت: حضور اساتید در اردو منجر به برقراری حلقه های علمی و معرفتی و همچنین ایجاد صمیمیت بیشتر میان طلاب با آنان شد و این مسئله مورد استقبال آنان قرار گرفت و تاثیر مثبتی در تلاش های علمی آنها داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha