جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 355332
۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
کلاس درس طلاب

حوزه/ مسئول برگزاری دوره تابستانه طلاب یزدی در مشهد، از برگزاری این دوره آموزشی و تهذیبی ویژه طلاب نخبه استان داراری معدل ۱۸ به بالا، در جوار بارگاه ملکوتی رضوی خبر داد.

 حجت الاسلام محمدرضا ضیغمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در یزد با اعلام این خبر، گفت: دوره آموزشی و تهذیبی با شرکت 61 نفر از طلاب نخبه پایه های یک تا شش دارای معدل 18 به بالا استان یزد، از سوم مرداد در مدرسه علمیه شهید صدوقی(ره) مشهد مقدس آغاز شده و تا 16 همین ماه، به مدت 14 روز ادامه داد.

وی، هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح علمی طلاب و عملیاتی سازی آموخته ها در قالب کارگاهی دانست و ادامه داد: در این دوره سه کارگاه آمورشی با عناوین "ادبیات" با حضور استاد حجت الاسلام معصومی، "منطق و عقاید" و "فقه و اصول" با حضور استاد شاکری در حال برگزاری است.

مسئول برگزاری دوره آموزشی تابستانه طلاب یزدی در مشهد، گفت: هر کارگاه شامل حدود 48 ساعت کلاس است که دو کارگاه آن در نوبت صبح  و یک کارگاه هم در نوبت عصر برگزار می شود و هر روز عصر نیز طلاب یک ساعت و نیم کلاس تدبر در قرآن و تجوید در حرم امام رضا(ع) دارند .

حجت الاسلام ضیغمیان در پایان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، قرار است طلاب در این دوره از محضر بزرگانی همچون استاد سید جواد آیت اللهی، امام جمعه موقت یزد، آیت الله میلانی، آیت الله علم الهدی و دیگر فضلای قم و تهران، در زمینه درس اخلاق بهره مند شوند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha