پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تکواندو

حوزه/ یکی از روحانیون شیرازی با راه اندازی یک باشگاه ورزشی تکواندو ویژه تمامی سنین، در سالن ورزشی حسینیه امام حسین(ع) شیراز ، به ترویج آموزه های دینی در کنار برنامه های ورزشی می پردازد.

حجت الاسلام علی رضایی از روحانیون ورزشکار شیرازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز با اعلام تشکیل باشگاه تکواند، در سالن ورزشی حسینیه امام حسین(ع)، در جنوب شیراز، گفت: با توجه به تاثیر ورزش در سلامت جسم و روح، از سال 1386 موفق شدم یک دوره کلاس های رزمی را در حسینیه محله مان با همکاری دوستان و مسئولین حسینیه راه اندازی کنم. در روزهای آغازین این کلاس ها با استقبالی اندک مواجه شد، لذا به لطف خدا و تلاش کسانی که این موضوع را پیگیری می کردند، روز به روز بر کیفیت و جمعیت این کلاس ها افزوده می شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر  136 نفر ورزشکار در رده سنی نوجوان و جوانان، بزرگسال مشغول به فعالیت هستند. این افراد در هفته 3 روز جهت تمرین به سالن باشگاه حسینیه امام حسین(ع) مراجعه می کنند و در اوقات فراغت خود نیز به برنامه های قرآنی و فرهنگی حسینیه کمک می کنند

این طلبه ورزشکار با تاکید بر ضرورت توجه به امر ورزش، ادامه داد:  ورزش برای همه سنین لازم است و با راه اندازی کلاس های تکواند، تاکنون جوانان زیادی را جذب کرده ایم، حتی در بین آنان افراد بزرگسال و مسن هم دیده می شود.

حجت الاسلام رضایی به فعالیت خود در امر ورزش اشاره کرد و گفت: برنامه های باشگاه را طوری برنامه ریزی کرده ایم که اتمام آن، به آغاز نماز جماعت مغرب و عشاء متصل باشد.

وی در پایان گفت: طلاب جوان باید در کنار درس و بحث به ورزش بپردازند و بدانند که با ورزش کردن در هر رشته ای اطمینان و اعتماد به نفس در انسان به وجود می آید و این امر  برای موفقیت در تحصیل و خصوصاً تبلیغ تاثیر گذار است و یک طلبه ورزشکار با اعتماد به نفس می تواند جاذبه لازم را در برنامه های تبلیغ به وجود آورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha