جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی

حوزه/عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: شهادت مظلومانه کودک شیرخواره فلسطینی، سند دیگری بر جنایتکاری اسرائیل و حامیان آن هاست.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» ابراز داشت: رژیم کودک کش ، بی رحم و درنده خوی اسراییل بار دیگر با جنایتی هولناک اوج قساوت و شرارت خود را در معرض جهانیان و همه سازمانهای مدافع حقوق بشر به نمایش گذاشت

وی افزود: این بار این رژیم نژاد پرست و جنایت کار ، کودک شیرخواره ای را در میان شعله های آتش زنده زنده سوزاند تا به دنیا نشان دهد تا چه حد در زیر پا گذاشتن اصول اولیه انسانی گستاخ است.

 حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی خاطرنشان کرد: البته از چنین رژیم غاصب و کودک کُشی این گونه امور چندان هم عجیب نیست چه آن که در گذشته نیز شاهد بودیم صهیونیست ها کودکی را در آغوش پدر و جلوی دیدگان پر از مهر او، پر پر کرده و کودکی دیگر را بر روی دستان مادری بی پناه مورد هدف قرار دادند یا این که کودکانی را زیر آوارها خروار زنده زنده دفن کرده و البته اوج جنایت کاری شان همین حادثه دلخراش و هولناکی است که بر اثر آن کودک شیرخواره این طور در آتش سوخت.

وی یادآور شد: این گونه حوادث که اولین و آخرین آن هم نبوده و نیست درس عبرتی است برای مسلمین که بدانند به آتش کشیده شدن خانه و کاشانه فلسطینی بی دفاع و سوختن کودک شیرخواره توسط جنایت کاران صهیونیستی سند دیگری بر جنایت و بی آبرویی آن هاست.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی همچنین بیان داشت: این واقعه دلخراش همچنین سند بی آبرویی سازمان های مدعی دفاع حقوق بشر است و شاهدی گویا بر غفلت مسلمین و بی تعهدی سران کشورهای اسلامی می باشد.

وی افزود: به راستی اگر امت اسلامی متحد نشود و این غده خطرناک سرطانی را با اقدام انقلابی علاج نکند هر روز این جنایت ها که باعث آزردگی خاطر و تالم دل ها و به درد آمدن قلب میلیون ها انسان است تکرار می شود و آنچه مایه شگفتی است این  که همین رژیم کود ک کُش با همین جنایت و درنده خویی مورد حمایت صریح و تمام قد رییس جمهور آمریکا قرار می گیرد و او بدون آن که احساس شرمندگی کند ، با افتخار اعلام می کند که همچنان مدافع رژیم اشغالگر و نژاد پرست و جنایتکار و درنده خو و غیرقانونی و نامشروع اسراییل است.

وی در خاتمه گفت: واقعاً امیدواریم مشاهده این صحنه های هولناک و این جنایت ها باعث بیداری امت اسلامی و موجب احساس تعهد در شخصیت های تاثیرگذار فرهنگی و انقلابی دنیای اسلام باشد و زمینه زوال و سقوط و نابودی این رژیم به دست توانمند امت اسلام با حمایت از فلسطینی های مقاوم فراهم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha