شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
آیت الله العظمی مکارم

حوزه/ حضرت آيت الله مكارم شيرازي همچنين مذاكرات هسته اي و دستيابي به توافق با گروه ۱+۵ را دستاوردي بزرگ براي مسئولان كشور برشمردند و گفتند: پيروزي در اين مذاكرات، ثمره ای بزرگ و ابهتی برای ايران اسلامي بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، معظم له امروز در ديدار با سيد مهدي صادقي استاندار قم در مشهد مقدس، طي سخناني به ويژگي هاي منحصر به فرد قم در زمينه هاي گوناگون اشاره و اين شهر را متعلق به جهان اسلام دانستند.

ایشان وجود حرم حضرت معصومه (س)، حوزه هاي علميه و مسجد مقدس جمكران را از امتيازات اصلي قم برشمرد و افزودند: دولت بايد با شناخت ظرفيت هاي خاص قم، نسبت به خدمت به اين شهر نگاه ويژه داشته باشد.

این مرجع تقلید با تاكيد بر مقابله با تهاجم فرهنگي دشمنان عليه نظام جمهوري اسلامي، وجود بيش از 300 موسسه ي فرهنگي در قم را مورد توجه قرار دادند و خاطرنشان ساختند: دولت مي تواند از اين ظرفيت عظيم براي تقويت مباني فرهنگي كشور استفاده كند.

حضرت آيت الله مكارم شيرازي همچنين مذاكرات هسته اي و دستيابي به توافق با گروه 1+5 را دستاوردي بزرگ براي مسئولان كشور برشمردند و تصریح کردند: پيروزي در اين مذاكرات، ثمره ای بزرگ و ابهتی برای ايران اسلامي بود.

سيد مهدي صادقي استاندار قم نيز در اين ديدار، توفيق خدمت در قم را غنيمت شمرد و گفت: اميدوارم با بهره گيري از تجربيات مديريتي خود بتوانم منشا خدمات در شهر مقدس قم باشم.

وي با اشاره به روابط بسيار خوب دولت با مراجع عظام تقليد، از حمايت هاي ايشان از خدمتگذاران مردم قدرداني كرد و گفت: فرمايشات و رهنمودهاي مراجع عظام تقليد و بزرگان حوزه را در همه ي زمينه ها راه گشاست.

استاندار قم همچنين مسائل فرهنگي، عمراني و اقتصادي را از اولويت هاي كاري خود برشمرد و افزود: با همگرايي مسئولين و تعامل و همكاري آنها در همه ي زمينه ها مي توانيم به توسعه و ترقي همه جانبه ي استان قم دست يابيم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha