یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بحرین

حوزه/ جریان العمل بر استمرار انقلاب و قیام مردم بحرین تا رسیده به هدف اصلی آنها یعنی سرنگونی رژیم آل خلیفه تاکید کرد و افزود: تحقق هر کدام از خواسته های مردم بدون سرنگونی رژیم آل خلیفه هیچ سودی ندارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جریان العمل الاسلامی بحرین در سالروز عید استقلال این کشور از استعمار انگلستان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: انقلاب مردم بحرین ریشه در اعتقاد و آگاهی مردم این کشور دارد و مردم بحرین راهی جر ادامه دادن به انقلاب خود ندارند.

جریان العمل الاسلامی ضمن اعلام مخالفت شدید با حضور نیروهای نظامی بیگانه در بحرین و اعطای هویت بحرینی به بیگانگان مزدور افزود: رژیم آل خلیفه رژیمی نامشروع است و به هیچ وجه نماینده مردم بحرین نیست.

در این بیانیه از جامعه بین الملل و سازمان های حقوق بشر خواسته شده برای پایان دادن به حکومت قبیله ای در بحرین و آزادی انقلابیون زندانی و توقف موج سرکوب مردم به رژیم این کشور فشار بیاورند و تمام مسئولانی که در شکنجه مردم دست داشته اند محاکمه شوند.

جریان العمل بر استمرار انقلاب و قیام مردم بحرین تا رسیده به هدف اصلی آنها یعنی سرنگونی رژیم آل خلیفه تاکید کرد و افزود: تحقق هر کدام از خواسته های مردم بدون سرنگونی رژیم آل خلیفه هیچ سودی ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha