جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 356745
۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
حوزه بناب

حوزه/ مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه بناب با حضور مدیران حوزوی و جمعی از مسؤولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالمجید باقری بنابی، در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید این مدرسه، با تاکید بر اتحاد مسلمین، اختلافات قومی و مذهبی را ابزارهای استکبار  عنوان و ابراز داشت: ترویج فساد اخلاقی، اختلافات مذهبی و قومیتی به وسیله امپراتوری رسانه‌ای غرب هدایت می شود، اما آنچه مهم است آن است که جبهه کفر و استکبار تعطیلی ندارد، از این رو باید دقت عمل داشت.

مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) بناب، غیرت و تعقل را لازمه مقابله با حربه دشمن خواند و افزود: دستگاه های مسئول در این رابطه وارد شوند و سنگر را خالی نگذارند تا میدان مقابله با باطل خالی نماند.

وی با بیان این مطلب که جبهه کفر و استکبار، امروز با تمام توان خود در میدان نبرد حق و باطل قرار دارند، هدف جبهه استکبار و منافقان را نابودی نظام اسلامی دانست و ابرازداشت: حربه فرقه های انحرافی چون وهابیت و گروهای تکفیری داعش و دیگر گروه ها برای تضعیف دین مبین اسلام است.

به گفته وی، دشمن و جبهه شیطان به هر وسیله و سلاحی به این سنگر و آیین پاتک و حمله می برند، لذا امروز همه باید از خواب سخت غفلت بیدار شده و در برابر این هجمه سنگین و ناجوانمردانه ایستادگی کنیم.

وی با تاکید بر پیروی همگان از ولایت و رهبری، یادآورشد: حوزه علمیه بناب در خط ولایت و رهبری بوده و طلاب آن همواره در این مسیر گام برمی دارند

مدیر مدرسه علمیه ‌ولی‌عصر(عج) بناب با بیان این‌که توفیق حضور در حوزه های علمیه نصیب هرکسی نمی شود تا از آیین و مکتب حسینی دفاع کند، ابراز داشت: از این رو باید فرصت را غنیمت شمرده   و در راستای ترویج مکتب  اهل بیت(ع)  تلاش نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha