پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
ولایت فقیه

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه اباصالح(عج) شهرستان زرقان گفت: امروز مقام معظم رهبری با افق دید بالا و عمیق ، به خوبی تمام مسائل کشور و جهان را رصد می‌کند، لذا اگر می خواهیم از گزند خطرات دشمنان در امان باشیم باید به رهنمودهای ایشان توجه نماییم.

حجت الاسلام موحدی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس با تاکید بر هوشیاری همیشگی در مقابل دشمنان، اظهارداشت: نباید از موقعیتی که احساس می‌کنیم همه شرایط برای ما فراهم است غفلت کرده و نسبت به تأثیر‌گذاری دشمن و حرکتش کوتاه بیایم؛ چرا که دشمن همیشه آمده ضربه زدن است،  بنابراین همیشه باید آماده نبرد با جبهه کفرباشیم.

وی اضافه کرد: امروز باید به قدری بر روی بصیرت همگان کار شده و آگاهی بخشی کنیم تا دشمن با هر ابزار پیچیده که وارد شد ، نتواند بر جامعه اثر گذار باشد.

حجت الاسلام موحدی خاطر نشان کرد: ا البته ين یک قاعده کلی است به طوری که  ما هر چه به زمان ظهور نزدیکتر می‌شویم پیچیدگی کار بیشتر می‌شود لذا هوشیاری بیشتری مورد نیاز است.

این استاد حوزه شیراز، با تاکید بر اینکه، دل‌سوزترین  افراد به نظام، مقام معظم رهبری است، افزود: امروز مقام معظم رهبری  با افق دید بالا و عمیق ، به خوبی تمام مسائل کشور و جهان را رصد می‌کنند، لذا اگر می خواهیم  از گزند خطرات دشمنان در امان باشیم باید به رهنمودهای ایشان توجه نماییم.

مسئول مدرسه علمیه اباصالح(عج) شهرستان زرقان، در پایان بصیرت افزایی را از جمله وظایف روحانیون دانست و از آنان خواست تا در این زمینه با جدیت تمام فعالیت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha