سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه مازندران گفت: بیش از ۲۰۰ نفر از شخصیت های حوزوی استان های گیلان، گلستان و مازندران در هفتمین اجلاسیه استانی جامعه مدرسین در شهر ساری حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ساری، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران نیز در این جلسه با اشاره به اینکه هفتمین اجلاسیه استانی جامعه مدرسین حوزه علمیه 15 و 16 مهر به میزبانی ساری برگزار خواهد شد، بیان داشت: این اجلاسیه با موضوع رسالت حوزه و روحانیت در تبیین وضعیت کنونی کشور برگزار خواهد شد.

وی، با اشاره به این که مازندران از لحاظ جایگاه علمی، تاریخی و مذهبی سابقه بسیار روشن و درخشانی در کشور دارد، تصریح کرد: این منطقه در تاریخ، مهد پرورش عالمان و بزرگان دینی بوده است.

این استاد حوزه، از تشکیل سه کمیسیون حوزه و روحانیت، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی تبلیغی در استان خبر داد و گفت: این کمیسیون ها از هفته های گذشته با حضور چهره های شاخص علمی حوزوی و غیر حوزوی استان آغاز به کار کرده و حال حاضر به نتایج خوبی نیز رسیده است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که در روز نخست اجلاسیه کمیسیون ها فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، ادامه داد: در روز نخست بیش از 200 نفر از شخصیت های حوزوی استان های گیلان، گلستان و مازندران حضور  خواهند داشت.

وی، با بیان این که نتایج نهایی کمیسیون ها تا 15 شهریور به دبیرخانه اجلاسیه در قم ارسال خواهد شد، بیان داشت: در جامعه مدرسین دبیرخانه ای تشکیل شده که نتایج این کمیسیون ها را بررسی و برای بحث و تصمیم گیری در روز اول اجلاسیه تنظیم می کند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • دوشانی IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    نتیجه چه شد جمع شدید که شدید