دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت الاسلام محمود محمدی شاهرودی

حوزه/ در نشست رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور و مدیر حوزه علمیه استان قزوین، برضرورت توسعه اردوهای جهادی طلاب در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به مناطق محروم تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی شاهرودی در نشستی با مدیر حوزه علمیه استان قزوین، حوزه این استان را از حوزه های تاثیرگذار در کشور دانست.

وی با تقدیر از دست اندرکاران طرح برگزاری اردوهای جهادی طلاب در مناطق محروم، اظهار داشت: خوشبختانه امسال نیز در استان قزوین همچون سال های گذشته این طرح با همکاری مدیریت و معاونت تهذیب حوزه استان و سازمان بسیج طلاب و روحانیون به خوبی برگزارشد که جای قدردانی است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور خاطرنشان کرد: ارائه گزارش و ارسال تصاویر اردوهای جهادی طلاب به این سازمان می تواند نقش مهمی در ارزیابی های کیفی اردوهای جهادی داشته باشد تا در سال های آینده مشکلات رفع شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید موسی ابراهیمی، مدیر حوزه علمیه قزوین نیز ضمن خیر مقدم به رئیس بسیج طلاب و روحانیون کشور، گزارشی از برنامه های مدارس علمیه استان ارائه داد.

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، رئیس بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین هم در این نشست به برنامه های این سازمان اشاره کرد و افزود: هر ساله برنامه اعزام طلاب و روحانیون استان به مناطق محروم برای خدمت رسانی توسط این سازمان و با هماهنگی مدیریت حوزه به خوبی صورت گرفته و امسال نیز این طرح به شایستگی انجام شد و انعکاس بسیار خوبی داشت.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر اردوهای جهادی، برنامه های اعزام طلاب و روحانیون به مناطق عملیاتی راهیان نور نیز با جدیت دنبال می شود.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha