شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله آملی لاریجانی

حوزه/ آیت الله آملی لاریجانی گفت: آیت الله خزعلی در طول حیات پربرکت خود در حلقه نخست روحانیون مبارز علیه رژیم ستمشاهی پیش از انقلاب بوده و پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره منشا خدمات صادقانه و فراوان به نظام بود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، آیت الله آملی لاریجانی، با صدور پیامی ارتحال حضرت آیت‌الله خزعلی عضو مجلس خبرگان رهبری و دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر را تسلیت گفت.

در پیام رئیس قوه قضاییه آمده است: ارتحال عالم مجاهد، مبارز و انقلابی مرحوم آيت الله شیخ ابوالقاسم خزعلی که عمر پر برکت خود را در راه خدمت به اسلام، آرمان‌های امام راحل (ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سپری کرد و از ياران صديق امام خميني «ره» و مقام معظم رهبري «دام ظله» بود موجب تأسف و تأثر گرديد.

اين عالم بزرگوار در طول حیات پربرکت خود در حلقه نخست روحانیون مبارز علیه رژیم ستمشاهی پیش از انقلاب بود و پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره منشاء خدمات صادقانه و فراوان به نظام بود.

درگذشت اين عالم جليل‌القدر و مبارز خستگی ناپذیر را به پيشگاه حضرت بقيه الله الاعظم «عج»، مقام معظم رهبري «دام ظله» و خانواده مكرم ايشان تسليت عرض نموده، ضمن آرزوي علو درجات براي آن مرحوم براي بازماندگان ايشان صبر جميل و اجر جزيل آرزومندم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha