دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 358359
۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
آیت الله خزعلی

حوزه/ مراسم بزرگداشت عالم مجاهد و وارسته مرحوم آیت‌الله خزعلی(ره)، با حضور علما و شخصیت های کشوری و لشگری، در مدرسه عالی شهید مطهری تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، در این مراسم دکتر علی لاریجانی، آیت‌الله مجتهدی شبستری، آیت‌الله هاشمی شاهرودی،  حجت ‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری،  حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری، محمدباقر قالیباف، محسن رضایی، نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس جمهور، تنی چند از نمایندگان خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی، حوزوی و لشگری حضور داشتند.

آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی، دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در این مراسم با بیان این که سخنان علمای ربانی برای مردم نعمت است، گفت: مردم باید در مواقع حساس که نمی‌دانند وظیفه چیست، به علمای ربانی مراجعه کنند چرا که آنها نماینده بقیة‌الله(عج) هستند.

وی به شخصیت مبارزاتی و ولایی آیت‌الله خزعلی اشاره کرد و یادآور شد: ایشان انسانی تلاشگر، مبارز، شجاع و در دفاع از دین بسیار قوی بود و حق را می‌گفت و طبق حق عمل می‌کرد.

برپایه این گزارش، مراسم بزرگداشت آیت الله خزعلی از سوی مقام معظم رهبری، در روز سه‌شنبه 31 شهریورماه، بعد از نماز مغرب و عشاء، در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha