دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عباسی قزوین

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین گفت: حمایت از ولایت و رهبری و مبارزه با رژیم ستمشاهی از خصوصیات بارز آیت الله خزعلی بود

حجت الاسلام علی عباسی، در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در قزوین، در خصوص ابعاد شخصیتی آیت الله خزعلی، اظهار داشت: آیت الله خزعلی عالمی مجاهد و شجاع بود که همواره در همه عرصه های سخت با قدرت و صلابت در کنار نظام اسلامی قرار داشت.

وی تصریح کرد: ایشان علاوه بر این که مفسر قرآن بودند صراحت لهجه نیز داشت و همیشه در اهداف متعالی این انقلاب اسلامی ثابت قدم بود.

این مقام مسئول بیان کرد: این عالم مجاهد، حافظ قرآن بود و تفسیر آیات نورانی را به بهترین شکل برای مردم و شاگردان ارائه می داد و در این راه نیز شاگردان بسیاری را تربیت کرد.

حجت الاسلام عباسی خاطرنشان کرد: آیت الله خزعلی در پیروزی نهضت انقلاب اسلامی در زمره سابقون بود و از یاران بسیار نزدیک حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای به شمار می رفت.

وی ادامه داد: در تمام عرصه های این انقلاب اسلامی هر جا موانعی برای این نظام ایجاد می شد به خوبی نقش مؤثر خود را برای عبور از مشکلات پیش روی نظام ایفا می کرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین با بیان این که ایشان سابقه درخشانی درمبارزه با رژیم ستمشاهی بیان داشت، گفت: این عالم شجاع در مبارزه با رژیم ستمشاهی اثر گذاری بسیاری داشت و در این حوزه هم پیشتاز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha