دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سید محمد حسینی بنیاد فرهنگی امامت

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد تصریح کرد: شیعیان و به ویژه حوزویان باید بدون درگیری، توهین و زیاده روی نسبت به باورهای دیگر ادیان و مذاهب، نسبت به معرفی و تبیین امامت و ولایت اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام جواد آذرپیوند، امروز در نشستی با مدیر بنیاد فرهنگی شعبه مرکز کشور در یزد، با اشاره به این که امامت، ولایت و غدیر خم از مهمترین مباحثی است که باید همواره به آن توجه خاص داشت، گفت: مسلمانان و شیعیان و به خصوص طلاب و روحانیون باید در عصر کنونی برای تبیین موضوع امامت و ولایت که از ضروریات جامعه است، با جدیت و همت مضاعف تلاش کنند.

وی با اشاره به این که دشمنان همواره برای رسیدن به اهداف خود به دنبال سنگ اندازی و جلوگیری از تبیین این موضوع مهم با ایجاد شبهات مغرضانه هستند، ابراز داشت: شیعیان و به ویژه حوزویان باید بدون درگیری، توهین و زیاده روی نسبت به باورهای دیگر ادیان و مذاهب، نسبت به معرفی و تبیین امامت و ولایت اقدام کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد همچنین با تقدیر از اقدامات انجام شده در بنیاد فرهنگی امامت، از آمادگی کامل حوزه استان برای همکاری با این بنیاد خبر داد.

برپایه این گزارش، در این نشست مقرر شد که یکی از موضوعات اصلی پژوهشی طلاب حوزه علمیه استان یزد حول محور مباحث امامت باشد.

همچنین در این جلسه مصوب شد که حوزه استان از اساتید دوره ی تخصصی امامت در زمینه مشاوره ها و کارگروه های پژوهشی و موضوعات پایان نامه استفاده کند.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha