جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام رضا مدنی - مدیر حوزه علمیه امام رضا(ع) گناباد

حوزه / مدیر حوزه علمیه امام رضا (ع) گناباد گفت: کسی با مذاکره با هدف رفع موانع انتشار نور اسلام و اسلام ناب محمدی مخالف نیست، اما باید آگاه بود، آمریکا نباید از مسیر مذاکرات، دوباره در ایران اسلامی نفوذ کند و منافع خود را دنبال نماید.

به گزارش خبرگزای «حوزه» از گناباد، حجت الاسلام رضا مدنی عصر امروز در اجتماع طلاب گنابادی که در اعتراض به حادثه رمی جمرات در محل حوزه علمیه امام رضا (ع) شهرستان برگزار شد، به بیان دلایل حوادث مکه از سوی صاحب نظران مختلف پرداخت و گفت: برخی افراد، عامل اصلی این حادثه را کوتاهی مسئولین محلی که در مکه و صحرای منا حضور داشتند، بیان می‌کنند و پادشاه عربستان در همین راستا اعلام نمود که گردن ۲۸ نفر از مقامات امنیتی جزئی را که در این خصوص دخالت داشته‌اند، خواهد زد.

وی یکی دیگر از تحلیل‌های موجود در خصوص علت اصلی حادثه منا را، دستگاه منفور و مرتجع رژیم آل سعود دانست و افزود: برخی افراد نیز می‌گویند فکر وهابی در رژیم آل سعود وجود دارد و آن چیزی که اتفاق افتاده، چیز جدید نبوده و هر سال این اجتماع بزرگ حج ابراهیمی شکل می‌گرفته و اگر مسئولین کوتاهی کردند،  چرا مسئولین عربستان و نظام حاکم بر رژیم آل سعود انسان‌های کم تجربه و ضعیفی را در این جایگاه برای مدیریت این  مسئله قرار بدهد.

حجت الاسلام مدنی ادامه داد: اگر بناست کسی محاکمه و گردن زده شود، ملک سلمان پادشاه سعودی است چراکه امروز او همان صدام جنایتکار منطقه غرب آسیا می‌باشد.

مدیر حوزه علمیه امام رضا (ع)، نقشه های پلید آمریکای جنایتکار را مهمترین عامل وقوع حوادث اخیر منطقه به ویژه کشتار حاجیان در منا عنوان کرد و تصریح کرد: عامل اصلی این اتفاقات و کشتارهایی که در منطقه اتفاق می افتد، کشورها و نظام هایی هستند که از رژیم های ظالمی مانند آل سعود حمایت و برای بقای آن ها هزینه می‌کنند.

حجت الاسلام مدنی اظهار کرد: در قرن ۲۱ و عالم ارتباطات و انفجار اطلاعات، برای هیچ کس قابل قبول نیست که یک رژیم منفور، متحجر و عقب افتاده ای مانند آل سعود در میان مسلمانان حکومت کند.

مدیر حوزه علمیه امام رضا (ع) گناباد با بیان این که رژیم غاصب صهیونیستی از وقوع حوادث خونین مکه خرسند است، گفت: رژیم غاصب صهیونیسم جهانی در حادثه خونین مکه، احساس خوشحالی می‌کند، چراکه دسیسه ها و توطئه های پلید و خبیثی که علیه مسلمانان و در اثر غفلت مسلمان انجام داده، امروز به نتیجه رسیده است.

حجت الاسلام مدنی ادامه داد: امروزه در عالم اسلام، هر روز جنگ، کشتاری، قتلی به مردم دنیا مخابره می شود و این همان هدف استکبار جهانی و صهیونیسم است که اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله) با محوریت ایران اسلامی و رهبری مقام معظم رهبری، نادرست به جهانیان مخابره نمایند.

برجام، وسیله‌های برای نفوذ مجدد آمریکا در ایران اسلامی است

این استاد حوزه گناباد به نگرانی مقام معظم رهبری مبنی بر نفوذ سیاسی و فرهنگی آمریکا به کشور اشاره و اذعان کرد: برجام وسیله و بهانه ای برای حضور مجدد آمریکا در ایران و منطقه غرب آسیا پس از ظهور و نفوذ مقاومت در جهان اسلام می باشد.

حجت الاسلام مدنی  با اشاره به اینکه پیامبران و اولیاء الهی نیز با حاکمان ظالم زمان خودشان مذاکره می‌نمودند، تاکید کرد: کسی با مذاکره با هدف رفع موانع انتشار نور اسلام و اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله) مخالف نیست، اما باید آگاه بود آمریکا نباید از مسیر مذاکرات، دوباره در ایران اسلامی نفوذ کند و منافع خودش را دنبال نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha