شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بحرین

حوزه/ منطقه النویدرات بحرین، این روزها شاهد محاصره امنیتی و حضور چشمگیر نیروهای امنیتی آل خلیفه است و خودروهای وابسته به نیروهای امنیتی در این منطقه پراکنده شده اند و حتی آسمان این منطقه نیز به محلی برای رفت و آمد بالگردهای رژیم تبدیل شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جریان الوفاء الاسلامی بحرین اعلام کرد نیروهای رژیم آل خلیفه منطقه «النویدرات» این کشور را محاصره کرده اند و مرکز حقوق بشر بحرین نیز در این زمینه اعلام کرده که نیروهای امنیتی تا کنون 18 نفر از شهروندان این منطقه را در هفته گذشته بازداشت کرده اند.

گزارش جریان الوفاء حاکی است منطقه النویدرات این روزها شاهد محاصره امنیتی و حضور چشمگیر نیروهای امنیتی آل خلیفه است و خودروهای وابسته به نیروهای امنیتی در این منطقه پراکنده شده اند و حتی آسمان این منطقه نیز به محلی برای رفت و آمد بالگردهای رژیم تبدیل شده است.

گزارش ها حاکی از این است که نیروهای امنیتی تا کنون به منازل متعددی در این منطقه حمله ور شده و جوانان متعددی را ربوده اند و علاوه بر این با بیل های مکانیکی به حفاری در یکی از مزارع پرداخته اند بدون اینکه در این رابطه توضیحی ارائه کنند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha