سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی

حوزه/امام جمعه موقت تهران گفت: طلبه امروزی باید نسبت به مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی روز آگاهی و بصیرت داشته باشد تا در عرصه های بین المللی تمدن سازی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) تبریز، ابراز داشت: حوزه های علمیه مرکز تربیت سربازان امام زمان(عج) هستند و تحصیل در آن توفیق بسیار بزرگی است.

وی با بیان این که حسادت یکی از بیماری های خطرناک است، گفت: طلاب و روحانیون باید نسبت به این امر غافل نشده و مراقب باشند تا این بیماری در آن ها نفوذ نکند.

امام جمعه موقت تهران، افزود: چیزی که طلاب باید به توجه کنند، دوری از دنیا طلبی است، چرا که اگر به سمت دنیا طلبی برویم، ما را در خود غرق خواهد کرد.

وی، افزود: طلاب به اندازه برطرف کردن نیاز های روز مره خود به سمت مادیات بروند و عمر خود را تلف نکنند و به فکر تهذیب نفس باشند و بدانند که زر اندوزی شایسته طلبه نیست.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان اینکه عشق به ولایت مهمترین رکن طلبگی است، گفت: طلبه باید همه هستی خود را در اختیار ولایت بگذارد.

امام جمعه موقت تهران در پایان تصریح کرد: طلبه امروزی باید نسبت به مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی روز آگاهی و بصیرت داشته باشد تا د عرصه های بین المللی تمدن سازی کند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha