پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام رضا کرباسی

حوزه/ روحانیت درحمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان آرمان مقدس انبیا، ائمه(ع) و همه صلحا، همواره جدی، کوشا و ثابت قدم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین کرباسی، صبح امروز در مراسم عمامه گذاری طلاب جامعه علمیه امیرالمومنین(ع) تهران، با تبریک دهه امامت و ولایت و عید غدیر و ابراز خرسندی از به ثمر رسیدن زحمات اساتید و مسئولان این مدرسه در تربیت مروجان احکام و معارف اسلامی، گفت: تربیت الهی، تربیت نفسانی است.

تولیت جامعه علمیه امیرالمومنین(ع) تهران با بیان این که حقیقت ما، باطن ماست که باید تربیت شده باشد، ابراز داشت: کسی که خود را خوب بسازد و با سواد و متخلق باشد، شایسته تربیت و ارشاد مردم خواهد بود

وی با اشاره به جایگاه روحانیت، ادامه داد: روحانیت درحمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان آرمان  مقدس انبیا، ائمه(ع) و همه صلحا، همواره جدی، کوشا و ثابت قدم است.

حجت الاسلام والمسلمین با توصیه به طلاب مبنی بر دوری از سیاست زدگی، افزود: رسالت اصلی روحانیت، اهداف تفسیر قرآن، تبیین کلام پیامبر(ع) و معصومین(ع)، آشنا کردن مردم با امام زمان(عج) و جلوگیری از بروز انحرافات عرفان های نوظهور و مکاتب و نحله های انحرافی در جامعه است.

تولیت جامعه علمیه امیرالمومنین(ع) تهران خطاب به طلاب، خاطرنشان کرد: شما که امروز معمم شده واعلام کرده اید که آماده اید امامت مردم را در محدوده توان خود بر عهده داشته باشید، باید ابتدا دین را به خوبی بفهمید تا بتوانید آن را برای مردم بیان کنید.

انتهای پیام 313/34

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha