یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
لاریجانی

حوزه/ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افتتاح مرکز داده امین را از اقدامات مهم برای حوزه های علمیه خواهران برشمرد و گفت: گسترش مدارس علمیه خواهران توسط تعدادی از علمای حوزه علمیه، از مظلومیت توسعه علمی حوزه خواهران کاسته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دکتر علی لاریجانی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز داده اینترنتی امین، افتتاح این مرکز را از اقدامات مهم برای حوزه های علمیه خواهران برشمرد و گفت: گسترش مدارس علمیه خواهران توسط تعدادی از علما، از مظلومیت توسعه علمی حوزه خواهران کاسته است.

وی ابراز داشت: امروز نیازمند زنان با فضیلتی هستیم که معارف اهل بیت(ع) را به دیگران آموزش داده و برای داشتن دانشگاهی اسلامی، نیازمند اساتید دینی و حوزوی همچون شهید مطهری(ره) هستیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: رشد دینی جامعه، وابسته به وجود اساتید دانشمند است و اگر امروز شاهد عقب افتادگی دینی در جهان اسلام هستیم، به دلیل نبود چنین اساتیدی می باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ایجاد تصورات غلط از اسلام را نشان دهنده ی عدم بالندگی در رشد دینی و علمی خواند و گفت: تنها با زور و قدرت نمی توان کار را پیش برد و این امر نیازمند ساماندهی زیرساخت هاست.

دکتر لاریجانی تصریح کرد: امروز احساس خطری بسیاری در آمریکا در اثر تولد نوزادان بدون ازدواج رسمی وجود دارد که با ارائه نظریه های اسلامی از سوی اندیشمندان جهان اسلام رفع خواهد شد.

وی گفت: قم مرکز مهمی برای رشد اندیشه های اهل بیت(ع) است و وزارت ارتباطات می تواند در این امر گام های جدی بردارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد:  ارتباط های زنده ای که توسط این مرکز میان دانشجویان ایجاد می شود، جزو نقاط قوت در این راه می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha