دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حجت الاسلام زارعان

حوزه/ معاون سابق آموزش جامعه المصطفی گفت: تلبس طلاب این مجتمع، در حقیقت نشان دهنده تداوم غدیر و برافرشته شدن پرچم اسلام است.

به گزارش خبر گزاری «حوزه» حجت الاسلام محمد جواد زارعان،  پیش از ظهر امروز در مراسم جشن تلبس طلاب جامعة المصطفی که در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، ضمن تبریک روز واقعه غدیر خم و تسلیت به خانواده داغدار حجاج، حادثه منا را از حوادث سنگین دنیای اسلام برشمرد و گفت: رژیم آل سعود با بی تدبیری در مدیریت حج امسال، عید غدیر را بر مسلمانان تلخ و غم بار کرده است.

وی افزود: رژیم آل سعود با این حرکت خود نشان دادند که لیاقت اداره حرمین شریفین را نداشته و مسلمانان نیز ادعای کذب خادم الحرمین بودن آنان را متوجه شده اند.

مدیر مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) اظهار داشت: با نگاهی به تاریخ، می توجه می شویم که جبهه باطل، زور و نفاق میشه در مقابل جبهه حق بوده و حتی نبی مکرم اسلام(ص) نیز از دست ظالمان و منافقان در امان نبوده است. معاون سابق آموزش جامعه المصطفی ادامه داد: خوشا به حال کسانی که گرفتار زیبایی های دنیا نشده و از مسیر حق منحرف بیرون نرفته اند و بدا به حال آن دولت هایی که برای اثبات نوکری خود به غرب، دست به آدم کشی می زنند.

حجت الاسلام والمسلمین زارعان ابراز داشت: امروز جامعه اسلامی گرفتار مصیبتی بزرگ شده که مسبب اصلی آن رژیم آل سعود است.

وی خاطرنشان ساخت: منطق در این حادثه حکم می کرد که رژیم عربستان به اشتباهات خود اعتراف کرده و حقیقت را برای مسلمانان بازگو می کرد؛ نه اینکه رفتاری مرموز در برابر جامعه جهانی از خود نشان دهند.

مدیر مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) تصریح کرد: رژیم آل سعود نه تنها عذرخواهی نکرد؛ بلکه واکنش نیز نشان داد و رفتارهای زشتی همچون عدم تحویل حجاج و روی هم گذاشتن کشته ها را از خود به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین زارعان گفت: امیدواریم با این حرکت رژیم آل سعود، هر چه زودتر زمینه نابودی آنان فراهم شود.

وی اظهار داشت: تلبس طلاب این مجتمع، در حقیقت نشان دهنده تداوم غدیر و برافرشته شدن پرچم اسلام است.

 مدیر مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) ابراز داشت: عمامه طلاب، نشان دهنده پویایی اسلام و زنده بودن شجره طبیه است.

حجت الاسلام والمسلمین زارعان در پایان با بیان اینکه تلبس طلاب المصطفی به لباس روحانیت، وظیفه سنگینی را برای آنها به همراه خواهد داشت، گفت: پوشیدن لباس تنها برای حفظ ظاهر نیست؛ بلکه خادمی امت بر روی شانه شما قرار گرفته و لازم است بیش از گذشته نسبت به احیاء مکتب اسلام ناب تلاش خود را بکار بندید.

انتهای پیام:40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha