دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام کازرونی

حوزه/ کمیته امداد تنها نهادی است که در کشور نام آن به نام امام‌(ره) است و همچنین اولین نهادی است که امام خمینی‌(ره) آن را بنیانگذاری کردند و این مساله افتخار بزرگی است.

حجت الاسلام والمسلمین محسن کازرونی در حاشیه دیدار با مراجع معظم تقلید در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه» اظهارداشت: هیئت امنا در کمیته امداد کار اجرایی نداشته و چشم اندازها را ترسیم می کند؛ چراکه کار اجرایی با رئیس کمیته امداد می باشد .

وی با بیان اینکه در دوره جدید «بررسی ضعف ها و تقویت بیش از پیش نقاط مثبت» در دستور کار کمیته امداد حضرت امام (ره) قرار دارد، افزود: ما هر چه رو به جلو حرکت کنیم فقر، اختلافات طبقاتی، طلاق، اعتیاد، بیکاری افزایش پیدا می کند و برای مقابله با این مهم صرفا با انجام کارهای فرهنگی و پیشگیرانه می توان عمل کرد.

رئیس هئیت امنای کمیته امداد امام خمینی‌(ره) بیان داشت: شعارمان در دوره جدید، افزایش اعتماد عمومی به کمیته امداد امام خمینی‌(ره) است؛ زیرا اگر این اعتماد افزایش یابد، تمامی منابع و مسائل ما نیز حل می‌شود.

حجت الاسلام کازرونی ادامه داد: کمیته امداد تنها نهادی است که در کشور نام آن به نام امام‌(ره) است و همچنین اولین نهادی است که امام خمینی‌(ره) آن را بنیانگذاری کردند و این مساله افتخار بزرگی است.

وی همچنین با یادی از مرحوم عسگراولادی ادامه داد: بحمدلله در مجموعه ای مشغول به خدمت هستیم که از منظر مقام معظم رهبری موفق تعبیر شده و امیدواریم با حمایت های خالصانه امت شهید پرور بتوانیم بیش از گذشته خدمت رسان جامعه باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha