پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کتابخانه دیجیتال

حوزه/ به مناسبت اعیاد قربان و غدیر، ۲۰۹ عنوان کتاب جدید در موضوعات مرتبط با علوم و معارف قرآن و حدیث و دانش‌های مرتبط با آن در کتابخانه مجازی به آدرس http://lib.qhu.ac.ir منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» این منابع جدید شامل کتب مرجع حدیثی و ترجمه برخی از کتاب های حدیثی پر مراجعه و مفید برای دانشجویان است. همچنین کتبی در علم اصول، ادبیات عرب، شروح و ... در این مجموعه قرار دارد.

این گزارش حاکیست، دانشجویان گرامی می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود در خصوص منابع منتشر شده در کتابخانه مجازی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث و نیز کتاب‌ها و جزوات مورد نیاز خویش در حوزه فعالیت های درسی مرکز را از طریق صندوق پیام کارشناس کتابخانه درخواست دهند، تا در بررسی، جمع بندی و در صورت امکان تهیه شود.

همچنین از دانش‌پژوهان درخواست می‌شود، چنانچه اشکالاتی در کتب منتشر شده یافتند، مورد را به صورت دقیق از طریق صندوق پیام کارشناس کتابخانه مجازی گزارش نمایند.

گفتنی است فایل صوتی جلسات آنلاین کلاس های درسی مقاطع مختلف مرکز و نیز فایل صوتی جلسات مشاوره و نشست های علمی پژوهشی بعد از برگزاری در کتابخانه مجازی قرار گرفته و برای علاقمندان قابل استفاده خواهد بود.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha