دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 360578
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
حبل المتین

حوزه/ یازدهمین شماره از فصلنامه علمی ، تخصصی «حبل المتین» از سوی دبیر خانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت منتشر شد.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه» در جدیدترین شماره این فصلنامه ،عناوینی همچون بررسی مبانی وجودی حکومت اسلامی، شناسایی و تامین منابع مالی داعش، جلوه های زبانی قرآن کریم به چشم می خورد.

همچنین رویکرد قرآن به جریان های عرفانی در جهان اسلام، جایگاه دینی و علمی اهل بیت علیهم السلام در آثار امام فخر رازی، نقش انقلاب اسلامی در شکل گیری تقریب مذاهب اسلامی و نفی تبعیض نژادی و قومی در اندیشه سیاسی امام خمینی(ره) از دیگر مقالات این شماره از فصلنامه می باشد.

یازدهمین شماره فصلنامه حبل المتین به صاحب امتیازی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در 160صفحه به چاپ رسیده است. در یکی از مقالات آن با موضوع شناسایی و تامین منابع مالی داعش آمده است.

منابع مالی این گروه تروریستی را می توان در مواردی همچون قاچاق مواد مخدر، نفت و اشیا قیمتی، غارت اموال مردمی و دولتی، اخاذی و آدم ربایی، جعل و تقلب در کنار حمایت های مالی حامیان غربی و فروش برده داری و کنیز فروشی ارزیابی کرد.

  علاقه مندان جهت تهیه فصلنامه به نشانی: تهران، خیابان رازی، نبش یاسمن، پلاک 15، مراجعه کرده و یا با تلفن: 63497000-021 تماس  حاصل نمایند.

پایگاه اطلاع رسانی فصلنامه به نشانی: hablolmatin. Dmsonnat.ir در دسترس کاربران قرار دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha