جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 359916
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
کتاب قمه‌­زنی؛ زخمی بر چهرۀ تشیع

حوزه /مؤسسه بوستان کتاب به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، اثر جدیدی به نام «قمه­­زنی؛ زخمی بر چهرۀ تشیع» منتشر کرد.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه» کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب، ضمن تعزیت و تسلیت فرارسیدن ایام حزن و اندوه محرم، گفت: مؤسسه بوستان کتاب به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، اثر جدیدی به نام «قمه­زنی؛ زخمی بر چهرۀ تشیع»، تألیف محمدعلی افضلی چاپ و منتشر کرده است.

مهدی محدثی افزود: قمه­زنی، یکی از آسیب های عزاداری در زمان ما و از شیوه های نامتعارف عزاداری  است که از مصادیق بارز تحریف در سوگواری بر پیشوایان معصوم می باشد و متأسفانه تا به امروز، موجب سوء استفادۀ فراوان دشمنان اسلام و تبلیغ علیه شیعه نیز شده است.

وی در مورد محتوای این اثر تصریح کرد: مؤلف در این کتاب، کوشیده تا در سه فصل، به بازخوانی تاریخ و خاستگاه قمه­زنی، دیدگاه فقها در این موضوع و بررسی آسیب های قمه­زنی بپردازد و با تبیین ادلۀ فقهی، عدم جواز قمه­زنی را ثابت کند و دیدگاه مدافعان این پدیده را ارزیابی و نقد نماید.

محدثی در ادامه افزود: این کتاب با استفاده از منابع معتبر حدیثی و تاریخی ، برای گروه مخاطبان عمومی نگاشته شده و در 148 صفحه و قطع رقعی چاپ شده و با قیمت 8000 تومان، در فروشگاه‌های مؤسسۀ بوستان کتاب در قم، مشهد، تهران و اصفهان عرضه می گردد.

علاقه‌مندان جهت تهیه و مطالعه این کتاب ها می‌توانند با شماره تلفن 7 ـ 37742155  ـ 025 تماس بگیرند یا به مراجعه به سایت www.bustaneketab.com  و خرید اینترنتی،  از تخفیف ویژه برخوردار گردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha