سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 361839
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
نسیم وحی

حوزه /هفتاد و هشتمین شماره"ماهنامه قرآنی - آموزشی نسیم وحی وابسته به موسسه جامعه القران الکریم و اهل بیت(ع) " منتشر شد.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه» در این شماره از فصلنامه که با تصویری از شهید قرآنی حادثه منا به چاپ رسیده بخش های متنوعی همچون، با عالمان وارسته، گره گشایی با محبت،تفسیر آیات در آینه روایات، ماجراهای من و خدا، باران حکمت، دستور زبان عرفان و میانجی کارخوب باش  به چشم می خورد.

نگاهی به مصاحبه های ستاره قرآنی ماندگار شهید حاج محسن حاجی حسنی از شهدای قرآنی حادثه غمبار منا ازدیگر مطالب این شماره نسیم وحی است، این شهید قرانی پس از 9سال توانست عنوان مقام اول مسابقات بین المللی مالزی را به ایران برگرداند، منتخب مصاحبه های این نخبه قرآنی با شبکه قرآن، سایت تنعیم و سایت حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در این شماره منتشر شده است.

همچنین  دراین شماره مطالب ومقالات  متنوع دیگری همچون احکام ، با اولیائ دانش آموزان ، پاسخ به شبهات، قواعد ترجمه قرآن، بال های سیر وسلوک، تفسیر راهبر، تازه های نشر، دردانه ای در دمشق ، طب اسلامی ایرانی ، و آلبوم نمونه های قرآنی و نوجوان قرآنی به رشته تحریر درآمده  که برای مخاطبان قابل استفاده خواهد بود .

این فصلنامه که به صاحب امتیازی جامعه القران الکریم؛ سید محمد مهدی طباطبایی و مدیر مسئولی دکتر محمد اسعدی  و سردبیری داوود قاسمی منتشر می شود، از مقاله های خوانندگان در زمینه های علوم قرآنی و معارف اهل بیت(ع) استقبال می کند که آثار ارسالی پس از تائید شورای نویسندگان، به نوبت چاپ می رسند.

 نشانی این ماهنامه؛ قم، خیابان صفائیه، کوچه15، ساختمان موسسه جامعه القرآن الکریم، ماهنامه نسیم وحی به شماره تلفن 02537838170 با شماره داخلی 204 و ایمیل nasimevahy@gmail.com می باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha