چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
سبک زندگی رضوی

حوزه/ به همت مؤسسه فرهنگی هنری دین و معنویت آل یاسین، جلد اول از مجموعه ۸ جلدی سبک زندگی رضوی با موضوع «روابط میان فردی» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، جلد اول مجموعه ۸ جلدی سبک زندگی رضوی با موضوع «روابط میان فردی» به قلم حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی فعالی منتشر شد.

این گزارش می افزاید: جلد نخست این مجموعه که به بررسی و تحلیل روابط میان فردی پرداخته،در دو فصل تألیف گردیده: فصل اول به «الگوهای رفتاری» و فصل دوم به «آیین دوستی و همنشینی» اختصاص یافته، در نخستین فصل این کتاب، برخی از مصادیق الگوهای رفتاری شامل سلام، دست دادن، معانقه، بوسیدن؛ روا یا ناروا، مهارتهای گفتاری و خوش خلقی مورد بررسی و تبیین قرار گرفته است.

این گزارش حاکیست، در فصل دوم، جایگاه و اهمیت، معیارها و مولفه­ها و الگوهای رفتاری، دوستی و همنشینی، با ذکر مصادیق متعدد به تفصیل بررسی شده است.

شایان ذکر است مجموعه ۸ جلدی سبک زندگی رضوی به قلم حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی فعالی با موضوعات « سبک زندگي رضوي ج۱؛ روابط ميان فردي»، «سبک زندگي رضوی ج۲؛ مناسبات اجتماعي»، « سبک زندگي رضوي ج۳؛ زن و خانواده»، «سبک زندگي رضوي ج۴؛ بهداشت غذا و تغذيه»، «سبک زندگي رضوي ج۵؛ بهداشت بدن و محيط زيست»، « سبک زندگي رضوي ج۶؛ زندگي معنوي»،« سبك زندگي رضوي ج۷؛ بينش‌ها و ارزش‌ها»،« سبك زندگي رضوي ج۸؛ سنن الرضا(ع)»  از جمله آثار مؤسسه دین و معنویت آل یاسین می باشد که با همکاری بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع) در حال انتشار است.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha