دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 362188
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱
کتاب خردپیشه ا‌ی پارسا

حوزه/ همزمان با ۲۴ آبان روز بزرگداشت علامه طباطبایی (ره) عرضۀ کتاب «خردپیشه ‌ای پارسا» از سوی انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی آغاز شد.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه» خردپیشه ا‌ی پارسا (نگاره ‌هایی درباره علامه طباطبایی) عنوان کتابی است که در یکصد و سی و چهار صفحه از سوی کانون اندیشه جوان و همزمان با 24 آبان، روز بزرگداشت علامه طباطبایی (ره) پا به عرصۀ نشر کشور گذاشته است.

نزدیک به هفتاد قطعه کوتاه از اندیشه و زندگی علامه طباطبایی (ره) که با پرداختی نو به قلم جناب آقای سعید دژفر تنظیم و در پیش ‌روی چشم خواننده قرار گرفته است.

در قطعه ‌ای شیرین از این کتاب می خوانیم: تخم سعادت، مراقبت است. مراقبت، یعنی کشیک نفس کشیدن؛ یعنی حریم دل را پاسبانی کردن؛ یعنی سر را از تصرفات شیطانی محفوظ داشتن. پاسبان حرم دل بودن. این تخم سعادت را باید در مزرعة دل کاشت و بعد به اعمال صالحه و آداب و دستورات قرآنی، این نهال سعادت را پروراند.

اینها را با خطی خوش در جواب کسی نوشت که پرسیده بود: راه ترقی به مدارج معنوی چیست؟.

این کتاب در شمارگان 1000 نسخه و با قیمت 8000 تومان به زیور طبع آراسته شده است.

علاقه مندان جهت تهیه کتاب به نشانی: دفتر مرکزی: تهران، تقاطع بزرگراه شهید مدرس و خیابان شهید بهشتی، پلاک 56 مراجعه کرده، یا با تلفن: 88520562- 88520274 -021 تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha