جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر

حوزه/ مراسم گرامیداشت دهه ولایت و جان باختگان مظلوم ایرانی در فاجعه منا ی در نمازخانه تیپ ۸۳ امام صادق(علیه السلام) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام  سید جلال رضوی  در این مراسم که به تازگی از سفر حج بازگشته، مشاهدات خود از جنایت انجام گرفته توسط رژیم آل سعود در حج امسال را تشریح کرد .

وی با اشاره به درصد بالای حجاج جان باخته ایرانی اظهار داشت: شواهد متعددی وجود دارد که آل سعود به صورت برنامه ریزی شده این جنایت را مرتکب شده اند؛ آنها هنگام حرکت حجاج جهت رمی جمرات خیابانی که گروه زیادی از حجاج ایرانی حضور داشتند را مسدود کردند و این جنایت را آفریدند.

عضو هیئت رئیسه مجمع طلاب و فضلای حوزه بیان داشت: حتی در بیمارستان به مجروحین ایرانی هم رحم نکردند و در مواردی پس از آنکه متوجه ایرانی بودن شخص مصدوم شدند، سرم را از دست وی کشیده و به بهانه خالی نبودن تخت او را از تخت پایین آورده وروی زمین خواباندند.

وی در تایید عمدی بودن این جنایت اظهار داشت: قبل از حرکت به سوی عرفات هر بیننده ای با مشاهده سخت گیری های فوق العاده و برنامه های ستیزه جویانه رسانه های رژیم آل سعود، نسبت به مکتب تشیع و ایران اسلامی، به خوبی در می یافت امسال مقامات این رژیم برای ایجاد حادثه بزرگی جهت حجاج ایرانی برنامه ریزی کرده اند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha