چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
رونمایی از  آثار مجمع جهانی اهل بیت(ع)

حوزه/ مسئول دفتر مجمع جهانی اهل بیت(ع) در شمال غرب از انتشار بیش از ۱۷۰۰عنوان کتاب و مجله به ۵۰ زبان مختلف، از سوی این مجمع خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در تبریز، حجت الاسلام زعفرانچی، شامگاه یک شنبه، در مراسم رونمایی از نرم افزارهای مجمع جهانی اهل بیت(ع)، با ارائه گزارشی از فعالیت های دفتر این مجمع در شمال غرب کشور، گفت: مجمع جهانی اهل بیت(ع) یک سازمان غیر دولتی و جهانی است که شامل اندیشمندان و نخبگان شیعه از ملیت های مختلف تشکیل شده است.

وی، افزود: نشر معارف قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و استحکام بخشیدن به وحدت اسلامی، شناسایی، سازماندهی، آموزش و پشتیبانی از پیروان اهل بیت(ع) از جمله اهداف تشکیل این مجمع جهانی است.

مسئول دفتر مجمع جهانی اهل بیت(ع) در شمال غرب کشور، گفت: انتشار بیش از 1700عنوان کتاب و مجله به 50 زبان مختلف، حمایت از نشریات، کتب و تشکل ها و پیروان اهل بیت(ع) در سراسر جهان، برگزاری همایش های علمی، اعزام مبلغان دینی، حمایت های اقتصادی، فرهنگی از پیروان اهل بیت(ع) و تجهیز کتابخانه های شیعیان جزو فعالیت های مجمع جهانی اهل بیت(ع) است.

وی، افزود: مرکز این مجمع ایران اسلامی است که برنامه های آن تحت اشراف مقام معظم رهبری صورت می گیرد و آیت الله مجتهد شبستری، ریاست شورای عالی این مجمع و آیت الله اختری، دبیر کل این مجمع می باشند.

حجت الاسلام زعفرانچی در خاتمه، گفت: نرم افزار مفتاح از دیگر فعالیت های این مجمع است که حاوی 70هزار پرسش و پاسخ در 5 زبان زنده دنیا است که طراحی این نرم افزار بی نظیر بیش از شش سال به طول انجامیده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha