دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام کاملی فر/مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به این که مردم ایران همواره آمریکا را روسیاه و ناامید کرده اند، گفت: یکی از نقاط قوت نظام اسلامی پشتوانه مردمی است که آن را نسبت به سایر نظام ها متمایز می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر، ظهر امروز در مجلس ترحیم جانباختگان فاجعه منا که در مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، گفت: طبق فرموده مقام مظم رهبری چه برجام به امضا برسد و چه نرسد، سیاست حمایت از گروه های مبارز و نهضت های آزادی بخش و دوستان ایران در منطقه همچنان ادامه خواهد داشت.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا افزود: ایران هیچ گاه دست از حمایت حزب الله لبنان، انصار الله یمن و مردم مظلوم سوریه و یمن نخواهد کشید و سیاست های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت هیچ شرایطی تغییر نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه، نعمت بسیار بزرگی است که خداوند متعال نسبت به ما ارزانی داشته، ابراز داشت: عشق و محبت به ولی فقیه نباید صرفا زبانی باشد، بلکه تمام مسئولان و مردم باید تمام زندگی خود را طبق فرامین ولی فقیه تنظیم کنند.

حجت الاسلام کاملی فر افزود:  علاوه بر ولایت فقیه که سکاندار و ستون خیمه انقلاب است، یکی از نقاط قوت نظام اسلامی ایران پشتوانه مردمی می باشد که آن را نسبت به سایر نظام ها متمایز می کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: تحریف هایی که صورت می گیرد به خاطر منحرف کردن مردم است تا مردم دست از حمایت و پشتیبانی از نظام اسلامی بردارند، اما آفرین به این مردم بصیر، آگاه و ولایتمدار که با حضور پر شکوه و همیشگی خود در تمام صحنه ها جواب دشمنی ها و تفرقه افکنی دشمنان را با مشت های گره کرده خود می دهند.

حجت الاسلام کاملی فر خاطرنشان کرد:  امام راحل(ره) فرمود "این مردم از مردم دوران رسول الله بهترند"؛ مردم که همیشه دشمنان به ویژه آمریکا را رو سیاه و ناامید کرده اند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha