شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 359585
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
شیخ علی جمعه

حوزه/ مفتی سابق مصر گفت: از اقدامات و موضع گیری های شبکه الجزیره به خوبی می توان فهمید که بوق اسرائیل است و حتی اسرائیل هم نمی تواند چنین خزعبلاتی را سر هم کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، علی جمعه مفتی سابق مصر در گفتگوی تلویزیونی با برنامه والله اعلم شبکه ماهواره ای cbc ضمن حمله شدید به شبکه الجزیره گفت: پول های زیادی از این شبکه حمایت می کند، اما به خدا سوگند دوست ندارم اسم آن را به زبان بیاورم چون آن را نجس می دانم، اما آن را می گویم تا مردم بدانند چه شبکه خبیثی است و از این به بعد آن را خنزیر(خوک) بنامند.

وی افزود: از اقدامات و موضع گیری های این شبکه به خوبی می توان فهمید که بوق اسرائیل است و حتی اسرائیل هم نمی تواند چنین خزعبلاتی را سر هم کند.

مفتی سابق مصر خاطر نشان کرد با وجود اینکه این شبکه بارها از من تقاضای گفتگو کرده نپذیرفته ام با آنها همکاری داشته باشم چون این شبکه و سیاست های آن ملعون است.

وی ادامه داد: یکی از شخصیت های بزرگ به من گفته بود که روزی انور سادات او را نزد شیمون پرز فرستاد تا نامه ای را در مورد گفتگوهای کمپ دیوید به دست او برساند و شمعون از این فرستاده خواسته بود که با او به اتاق مجاور بیاید، اما هنگامی که به این اتاق می روند می بیند که امیر قطر در کنار خاخام بزرگ اسرائیل نشسته و شیمون پرز فرستاده سادات را به اتاق دیگری راهنمایی می کند.

علی جمعه پیش از این نیز شبکه الجزیره را با صفت خوک توصیف کرده و گفته بود کسانی که این شبکه ماهواره ای را تماشا می کنند با متولیان آن محشور می شوند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha