سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
فاجعه منا

حوزه/ محقق و پوهشگر حوزه گفت: امسال قربانیان فاجعه منا پیش از فرارسیدن محرم در سرزمین امن الهی به سیدالشهدا(ع) به عنوان قربانی مظلوم کربلا اقتدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام میرزا محمدی ، طی سخنانی در جمع عزاداران هیئت کف العباس(ع) که در حسینیه شهدای قم برگزار شد با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: رمز حسینی شدن و حسینی ماندن حرکت در مسیر رضایت خدا و اهل بیت(ع) است و حاجیان ما امسال در این طریق بودند و به لقای معبود شتافتند.

وی همچنین افزود: امام حسین(ع) آن قدر مهربان و رئوف است که قبل از این که ما بخواهیم به ایشان سلام بدهیم حضرت به ما سلام داده و این که به مجالس عزای حسینی می رویم در واقع نوعی جواب دادن سلام سیدالشهدا(ع) است.

این محقق و پوهشگر حوزه بیان داشت: امام حسین(ع) این قدر آقا و بزرگوار و کریم است که دست گنهکاران را می گیرد و بی هیچ تردیدی اگر خالصانه خود را به این کشتی نجات برسانیم در دنیا و آخرت سعادتمند خواهیم بود.

وی گفت: مادر سادات حضرت زهرا(س) به گریه کنان فرزند مظلومش عنایت ویژه ای دارد و خوشا به حال کسانی که این حالات خوش شب ها و روزهای محرم در طول زندگی به همراهشان باشد و به معنای واقعی حسینی زندگی کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha