یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماندگاری

حوزه/ رئیس موسسه روایت سیره شهدا گفت: دشمن برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب کمین کرده است

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری شامگاه گذشته  در جمع عزاداران حسینی(ع)، با تاکید بر عبرت گیری از تاریخ اظهار داشت: در جریان حوادث زمان پیامبر(ص) کسانی وجود دارند که تا شب جنگ احد باایشان بودند ولی  صبح جدا شدند بنابراین هیچ بعید نیست برخی تا شب جمعه ظهور فریاد یا مهدی(عج) بزنند اما صبح جمعه از  امام زمان جدا شوند.

وی با اشاره به این که برخی تا شب آخر با امام حسن(ع) در خیمه ایشان بودند اما صبح از امام جدا شدند، خاطرنشان کرد: باید بدانیم که تا آخرین لحظه، دشمن به من و شما طمع می کند؛ زمان پیامبر(ص) و امیر المومنین(ع) و ائمه اطهار(ع) از این مثال‌ها زیاد داریم و اگر زمان ائمه قبلی این مسائل پیش آمد هیچ بعید نیست اکنون نیز همین اتفاق بیفتد.

رئیس موسسه روایت سیره شهدا بیان کرد: از آن طرف زهیری که عثمانی مسلک بوده و بنا ندارد با امام حسین(ع) باشد چه اتفاقی در زندگی او افتاده که فرمانده یکی از جناح‌های امام می‌شود و وهب نصرانی با همسر و مادرش حسینی می‌شود و حرّ که تا روز تاسوعا یزیدی است صبح عاشورا حسینی می‌شود به طوری که حتی در برخی نقل‌ها گفته شده زمانی که حر آمده 37 نفر هم همراه او آمدند بنابراین احتمال می‌دهیم که این قصه زمان ظهور هم تکرار شود و برخی که با امام زمان(عج) هستند صبح جمعه ظهور امام را تنها بگذارند.

حجت الاسلام ماندگاری با بیان این که برخی که جزء مبارزین قبل از انقلاب بودند بعد کم آوردند، گفت: بعد از انقلاب یک عده ریزش و یک عده رویش کردند و حتی برخی رویش‌ها مربوط به کشور ما نیست.

حجت الاسلام ماندگاری خاطرنشان کرد: آمریکا که شیطان بزرگ و یزید زمان و یک پدیده 70 ساله است تا کنون به کدام کشور وعده داده و عمل کرده؟ به عراق و افغانستان وعده امنیت داد اما آیا عمل کرد؟ چرا برخی در برابر وعده الهی چشم و گوش کر دارند اما به وعده شیطان بزرگ توجه می‌کنند؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha