جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دانشگاه مذاهب

حوزه/ نشست مقدماتی کنگره شهدای تقریب و وحدت اسلامی همزمان با سالروز شهادت سردار شوشتری، شهید راه تقریب و وحدت، در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، کانون سفیران تقریب دانشگاه مذاهب اسلامی با همکاری سایر بخش های دانشگاه تصمیم دارد، کنگره ملی شهدای وحدت و تقریب را با حضورمسئولان کشوری و خانواده های شهدای تقریب در آینده نزدیک برگزار نماید.

در این راستا نشست مقدماتی کنگره شهدای تقریب و وحدت اسلامی، همزمان با سالروز شهادت سردار شوشتری، شهید راه تقریب و وحدت با حضور نمایندگان تشکل دانشجویی سفیران تقریب و نماینده دانشجویان بین المللی، در دانشگاه مذاهب اسلامی تهران برگزار گردید.

 دکتر جمالی فر، سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی در این نشست ضمن خیر مقدم به فرزند سردار شهید شوشتری، توضیحاتی درخصوص برنامه های کنگره شهدای تقریب و وحدت اسلامی ارائه شد.

فرزند شهید شوشتری نیز در این نشست به بیان خاطراتی از پدر و فعالیت های آن شهید بزرگوار در عرصه تقریب و وحدت اسلامی و علاقه ایشان به اهل سنت پرداخت.

گفتنی است، سردار شوشتري، جانشين فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و فرمانده قرارگاه قدس، پس از سالها تلاش و مجاهدت در مناطق مختلف کشور به ویژه در زمینه ایجاد وحدت پایدار میان شیعه و اهل سنت در استان سيستان و بلوچستان، روز یک شنبه 26 مهر1388 در اقدامي تروريستي به فيض شهادت نائل آمد و به همین خاطر در زمره شهدای راه تقریب و وحدت اسلامی قرار گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha