دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 360496
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳
نرم افزار پژوهیار

حوزه/ کارگاه آموزشی تربیت مدرس نرم افزار پژوهیار جهت یادگیری این نرم افزار به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،کارگاه آموزشی تربیت مدرس نرم افزار پژوهیار برای علاقه‌مندانی که جهت یادگیری این نرم افزار از استان‌های تهران، قم، کردستان، کرمانشاه و یزد ثبت‌نام کرده بودند برگزار شد.

بر اساس این گزارش:  معرفی قابلیت‌های اصلی و کلیدی نرم‌افزار پژوهیار، آشنایی با ابزارها و تکنیک‌های حرفه‌ای مربوط به مجموعه‌سازی، سازمان‌دهی و استناددهی و همچنین کار با تنظیمات پیشرفته و انواع قالب‌های خروجی نرم‌افزار به‌صورت آفلاین و آنلاین از جمله مطالب ارائه شده در این کارگاه بوده است.

شرکت کنندگان این کارگاه بعد از آزمون و کسب نمره قبولی به‌صورت رسمی به‌عنوان نمایندگان فعال آموزشی پژوهیار در استان‌های مذکور در شبکه مدرسان جذب خواهند شد.

لازم به ذکر است؛ «پژوهیار» اولین نرم‌افزار مدیریت استناددهی متن باز فارسی زبان است که بر پایه نرم افزار زوترو طراحی شده است. این نرم افزار محققان و پژوهشگران را در امر پژوهش و مستند‌سازی نتایج پژوهشی یاری می‌کند. پژوهیار، ابزاری پژوهشی و قدرتمند است که به کاربران کمک می‌کند تا گردآوری، سازماندهی و تجزیه و تحلیل منابع علمی خود رابه آسانی انجام دهند و سپس با تکیه بر آن بتوانند به نحو مناسبی و بر اساس شیوه‌نامۀ استناددهی مورد نظر خود، به مستندسازی حاصل پژوهش خود در قالب کتاب، پایان‌نامه و مقاله بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha