دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حجت الاسلام سید محمد فخری

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: فعالیت روحانیون و مبلغین دینی در ایام عزاداری حسینی در مسیر روشنگری و تبیین معارف دینی موثر است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد فخری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با بیان اهمیت روشنگری و تبیین معارف دینی در ایام عزاداری سیدالشهدا(ع)، اظهار داشت: مبلغین دینی و روحانیون با حضور در منابر، تکایا و مراسم عزای حسینی، نقش بزرگی را در تبیین و معرفی قیام عاشورا در میان قشر جوانان و نوجوانان ایفا کردند.

وی با اشاره به حضور مبلغین در ایام عزاداری حسینی و ماه محرم در آذربایجان غربی تصریح کرد: فعالیت روحانیون و مبلغین دینی که بصورت بومی و اعزامی در مساجد شهری و روستایی در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ حسینی و نهضت عاشورا گام بر می دارند از مهترین اهداف روحانیون است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: تبلیغ دینی دو هزار و 200 مبلغ بومی و اعزامی از حوزه علمیه در ماه محرم، شامل علما و مبلغین برجسته است امیدواریم در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار وشهادت  موثر واقع شود.

وی بیان داشت: فعالیت یک هزار و 200 مبلغ دینی از حوزه علمیه قم و یک هزار نفر روحانی بومی با حضور در مساجد، حسینیه ها و تکایا به امر خطیر تبلیغ مشغول هستند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha