جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ مسئول امور پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از برگزاری کارگاه های پیشگیری از مصرف مواد مخدر با حضور روحانیون و اعضای شبکه تبلیغ در این استان خبر داد.

محمود خرم آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد با اعلام این خبر گفت: تا پایان سال جاری ۶ کارگاه آموزشی پیشگیری از مصرف مواد مخدر با هدف آگاه بخشی به جوانان برای شبکه تبلیغ استان لرستان برگزار می شود.

وی با بیان این که در این کارگاه های آموزشی علاوه بر مبلغان و روحانیون، مربیان پرورشی مدارس، مداحان و مسئولان هیئات مذهبی استان لرستان نیز شرکت دارند، افزود: این کارگاه ها در  شهرهای خرم آباد، بروجرد، نورآباد، الیگودرز و رومشکان برگزار می شود.

مسئول امور پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به این که امروزه پیشگیری از مصرف مواد مخدر در بین جوانان به عنوان یک آسیب و معضل اجتماعی بزرگ قلمداد می شود، تصریح کرد: به منظور آگاه سازی و افزایش دانش جوانان در رابطه با معضلات و آسیب های اجتماعی در رابطه با سوء مصرف مواد مخدر، برگزاری این گونه کارگاه ها برای افزایش دانش و توجیه اعضای شبکه تبلیغ می تواند موثر واقع شود.

خرم آبادی با بیان این که ضریب نفوذ کلام روحانیون و مبلغان در بین مخاطبان بالاست، یاداور شد: در روستاهای استان لرستان نیز مبلغان طرح هجرت با حضور در خانه های عالم و شرکت در جلسات مذهبی و فرهنگی روستاها به افزایش آگاهی جوانان در خصوص آسیب های اجتماعی می پردازند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha