شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کرسی آزاد اندیشی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) آباده از برگزاری جلسات هم اندیشی و کرسی های آزاد اندیشی با حضور طلاب، اساتید و عموم مردم در این مدرسه خبرداد.

حجت الاسلام سید محمد عمادی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در فارس، با تاکید بر  ایجاد بسترهایی برای همدلی طلاب  اظهارداشت: یکی از مسائل و مهم امروز که باید به آن توجه داشت، برگزاری جلسات هم اندیشی طلاب و مسئولین  مدارس است که باعث همدلی و همزبانی می شود، در این برنامه ها بنا به گفته مقام معظم رهبری، می توان جریان فکری با ارزشی را در جامعه به راه انداخت.

وی با بیان اینکه، جلسه ای که در آن حول یک موضوع واحد تضارب آراء شود و نظر صحیح خود به خود نمایان می شود را هم اندیشی می گویند، بیان داشت: هدف از برگزاری جلسات هم اندیشی و کرسی های آزاد اندیشی ایجاد زمینه ای برای بیان نظرات نو و تازه می باشد. با اجرای چنین برنامه ای، نظر مناسب و عملیاتی برای تصمیم گیری ها و کارهای آینده حوزه، به دست می آید.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) آباده اضافه کرد: تفکر و ایجاد سئوال در ذهن شرکت کنندگان درباره موضوعات مهم و کاربردی، شناخت روحیات و تفکرات همدیگر و تمرین همفکری از دیگر اهداف کرسی های هم اندیشی می باشد.

حجت الاسلام عمادی در پایان گفت:  در راستای و اجرای مناسب برنامه ها، جلسات هم اندیشی هایی، دو روز در هفته  با حضور طلاب، معاونین و عموم مردم در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهرستان آباده برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha