جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 360925
۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
شهید گمنام

حوزه/ نماینده کمیته جستجوی مفقودین استان یزد از تشییع ۵ شهید گمنام در این استان خبر داد و گفت: پیکرهای مطهر شهدا، ۹ آبان ماه از فرودگاه شهید صدوقی یزد برای خاکسپاری به شهرستان های میبد و اردکان منتقل می شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، سید هدایت بنی فاطمه از تشییع و خاکسپاری 5 شهید گلگون کفن دوران هشت سال دفاع مقدس در استان یزد خبر داد و اظهار داشت: قرار است پیکرهای مطهر این پنج شهید گمنام روز شنبه، 9 آبان ماه، ساعت 11:30 از فرودگاه شهید صدوقی یزد، برای خاکسپاری به شهرستان های میبد و اردکان منتقل شوند.

وی با اعلام این که تشییع شهدا در میبد، صبح روز دوشنبه 11 آبان و در اردکان بعدازظهر این روز خواهد بود، خاطرنشان کرد: از مجموع 5 شهید گمنام، سه شهید در محوطه پارک بهاران شهرستان میبد و دو شهید گمنام در محل آموزشکده فنی شهید بهشتی شهرستان اردکان به خاک سپرده خواهند شد.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین استان یزد ادامه داد: از سه شهیدی که قرار است در میبد به خاک سپرده شود، دو شهید 18 ساله و یک شهید 24 ساله هستند که در عملیات والفجر در منطقه فکه ،خیبر و در جزیره مجنون و عملیات بدر و در شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. میهمانان گمنام شهرستان اردکان نیز با سن 20 و 18 سال در عملیات بدر در شرق دجله و عملیات والفجر 1 در منطقه فکه به سالار شهیدان پیوستند.

برپایه این گزارش، تشییع پیکر شهدای گمنام در میبد از ساعت 8 صبح از محل سابق سپاه حوزه یک ثارالله به سمت پارک فلسطین، میدان دوازده امام ،میدان امام حسین(ع)، میدان جانباز به طرف پارک بهاران و در پارک بهاران به خاک سپرده می شوند و مراسم سوم شهدای گمنام هم روز پنجشنبه 14 آبان در رضویه فیروز آباد روبروی پایگاه انتقال خون برگزار می شود.

شهرستان میبد پیش از این میزبان 8 شهید به خون خفته و گمنام دوران 8سال دفاع مقدس بود که با ورود این سه آلاله پرپرشده ،تعداد آنها به 11 شهید گمنام افزایش می یابد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha