پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام قرائتی

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز کشور افزود: نماز از مسایلی است که هیچ وقت تعطیل پذیر نیست و هیچ کس از آن فارغ التحصیل نمی شود و مدیران مدارس باید به این امر اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان قم حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی طرح مبین با عنوان مدیریت برنامه های یاوران نماز در شهر مقدس قم گفت: برنامه ریزی و دعوت از خبرگان و افراد مستعد برای برگزاری نماز امر ضروری است و در این راستا باید از خودمان شروع کنیم.

وی خطاب به مدیران مدارس کشور گفت: مدیر خوب مدیری است که نسبت به آینده برنامه داشته باشد و به آنچه انجام گرفته قانع نباشد.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی اظهار داشت: باید برای نماز برنامه ریزی خوب و دقیق صورت بگیرد تا دانش آموزان و جوانان را برای هرچه با شکوه تر برگزار شدن به مساجد و مدارس دعوت کنیم  و برای دعوت به نماز باید همه شرایط را آماده کرد و علاوه بر دعوت عمومی باید عده ای را خصوصی دعوت کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور افزود: نماز از مسایلی است که هیچ وقت تعطیل پذیر نیست و هیچ کس از آن فارغ التحصیل نمی شود و مدیران مدارس باید به این امر اهتمام جدی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha