دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
اباذر بیگی

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی،گفت: انس و بهره گیری از منبع عظیمی همچون قرآن کریم مایه سعادت بشری در دنیا و آخرت می شود و انسان را از گرفتار شدن در گرداب های نفسانی نجات می دهد.

حجت الاسلام اباذر بیگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، از برگزاری دهمین دوره مسابقات قرآنی "مدهامتان" درشهرستان ارومیه خبرداد و اظهارداشت: دهمین دوره از این مسابقات قرآنی با شرکت بیش از 100 نفر از علاقمندان، به میزبانی شهرستان ارومیه، امروز در مسجد عمار برگزار گردید.

 وی مسابقات "مدهامتان" را در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه دانست و خاطر نشان ساخت: شناسایی استعدادهای قرآنی از میان اعضای کانون ها و انس و بهره گیری بیشتر قشر جوان با قرآن کریم به همراه آماده سازی بسترهای مناسب برای توسعه فعالیت های فرهنگی و قرآنی از اهم اهداف مسابقات "مدهامتان" است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی تصریح کرد: برگزاری این دوره از مسابقات به صورت شفاهی ، در چهار بخش حفظ 10، 20 ، 30 جزء  به همراه قرائت ، ترتیل و اذان  با حضور شرکت کنندگانی از شهرهای ارومیه، خوی، ماکو و میاندوآب برگزار شد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: نفرات برگزیده مسابقات "مدهامتان" جهت شرکت در مسابقات کشوری که اواخر آذرماه  می باشد ، به استان اصفهان اعزام می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha