شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رقابت قرآنی طلاب یزدی

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد از برگزاری آزمون حفظ قرآن کریم و نهج البلاغه خبر داد.

 حجت الاسلام سید عباس حسینی پور در گفتگو با خبرنگا«حوزه» از یزد با اعلام این خبر گفت: مسابقه حفظ قرآن کریم و نهج البلاغه در راستای ترویج آموزه های دینی و قرآنی و به منظور فراهم آوردن زمینه جهت انس بیشتر طلاب و روحانیون استان یزد با مصحف انسان ساز مفاهیم تعالی بخش آن و همچنین ارتقای سطح فرهنگ قرآنی و تشویق و ترغیب و تشویق طلاب به حفظ قرآن و درنهایت ارزیابی سالانه و ارج نهادن به تلاش طلاب حافظ برگزار شد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد با بیان این که آزمون قرآن در رشته های حفظ و ترجمه 10 جزء، 15 جزء و کل قرآن و آزمون مفاهیم هم بر اساس نکات تفسیری سوره اعراف برگزار شد، عنوان کرد: افرادی که در آزمون 10 جزء، 15 جزء، و کل قرآن شرکت کرده بودند با قید قرعه به ترتیب دو سئوال 7 سطری، 3 سئوال 7 سطری و 5 سوال 7 سطری از آن ها پرسیده شد.

وی در ادامه با اشاره به مزایای شرکت در این آزمون، افزود: ارتقاء شهریه، بهره مندی از تسهیلات نهادهای حوزوی و .... از جمله مزایای شرکت در این آزمون به شمار می آید.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در پایان خاطر نشان کرد: نتایج این آزمون به زودی از طریق پیامک به افراد شرکت کننده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha