جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام وحید بابادایی

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه تهران بر لزوم بستر سازی فعالیت روحانیون در مدارس تاکید کرد و گفت: روحانی بدون همراهی مسئولین مدرسه موفق به پیگیری و تحقق تربیت دینی دانش آموزان نخواهد بود.

به گزارش سرویس استان ها خبرگزای «حوزه» از تهران، حجت الاسلام وحید بابادایی، پیش از ظهر امروز، در همایش روحانیون طرح مدارس امین استان تهران، در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: تربیت نوجوانان و جوانان که امیدهای انقلاب اسلامی و آینده سازان جامعه می باشند، توفیقی از جانب خداوند متعال  است که باید شکرگزار آن بود.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه تهران تصریح کرد: وقتی از مدارس امین سخن به میان می آید، این طور نیست که هدف صرفا اعزام یک روحانی به مدارس باشد، بلکه منظور الگو بودن مدارس امین از جهت اخلاق، اعتقادات و ... برای سایر مدارس است.

وی بر لزوم بستر سازی فعالیت روحانیون در مدارس تاکید کرد و گفت: مسئولین مدارس وظیفه اجرایی شدن این طرح را برعهده دارند، چرا که روحانی بدون همراهی مسئولین مدرسه موفق به پیگیری و تحقق اهداف مورد نظر نخواهد بود.

حجت الاسلام بابادایی، همگرایی  و همدلی مسئلان حوزه و آموزش و پرورش و مدیران و روحانیون مدراس را از اهداف برگزاری این همایش برشمرد و افزود: می توان با برنامه ریزی دقیق تر و به روز، طرح تربیتی مدارس امین را در استان تهران پیش ببریم.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه تهران ابراز امیدواری کرد:  مدیران و روحانیون مدارس امین بتوانند اهدافی که در این طرح پیش بینی شده را به خوبی محقق کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha