شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
امام حسین(ع)

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) ارومیه گفت: امروزه باید آحاد جامعه با تعمق در ابعاد فکری، اعتقادی، اجتماعی و سیاسی قیام امام حسین (ع)، مانع از نفوذ استکبار جهانی و گروهک های تکفیری شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، خانم راضیه پور حیدر، امروز در مراسم دینی و فرهنگی که مناسبت بیان مصائب حضرت زینب(س) و شهادت حضرت رقیه(س) در محل مسجد مهدی القدم ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: زنده ماندن اسلام و استمرار ارزش های الهی در گرو تداوم شاخص هایی چون ایثار، شهادت و پیروی از ولی فقیه است.

وی افزود: امروزه برای شادابی، طراوت و تنومندی درخت اسلام باید با خلوص نیت در راه مکتب اسلام جهاد علمی، فرهنگی، دینی و تبلیغی انجام داد.

مدیر حوزه علمیه الزهرا (س)ارومیه اذعان داشت: حرکت در مسیر ، مرام، منش و اخلاق حسینی ضامن سلامت اعتقادی جامعه و فردی است و مانع از رخنه توطئه های دشمنان اسلام می شود.

وی، تفکر در پیام عاشورا را از وظایف اصلی مسلمانان در راستای دشمن شناسی و صیانت از ارزش های الهی دانست و افزود: با الگوپذیری از استقامت امام حسین(ع) و صبر حضرت زینب(س) در دفاع و صیانت از مقدسات و ارزش های دینی همراه با بصیرت و هوشیاری راه خودمان را از دشمنان اسلام جدا کرده و به ریسمان امن الهی و مکتب ناب اسلام تمسک جوییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha