پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام محمد مهدی مهدوی/ آذربایجان غربی

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: از فعالیت ۱۵۰ هزار طلبه و روحانی بسیجی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام محمدمهدی مهدوی، امروز در همایش پرچمداران دین و اندیشه، با تبریک هفته بسیج ، اظهارداشت: نهاد بسیج به فرمان امام خمینی(ره) بنابر نیاز کشور در قالب دانشجویی و طلاب تشکیل شد که تدوام بخش آرمان های انقلاب اسلامی و اندیشه های امام راحل است.

وی با ارائه آمار بسیج طلاب، تصریح کرد: با توجه به پویایی و فعالیت بسیج طلاب در زمینه های مختلف، 150 هزار طلبه بسیجی در سطح کشور وجود دارد که استان آذربایجان غربی از این نعمت بی بهره نیست و با تلاش مدیران حوزه علمیه استان و بسیج طلاب اعم از شیعه و سنی به استثنای برادر و خواهران جدید الورود، چهار هزار و 250 نفر، امروز در استان بسیجی طلبه و روحانی داریم که دو هزار و 250 نفر دارای پرونده بسیجی هستند.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه افزود: یکی از رسالت های بسیج طلاب روشنگری و بصیرت افزایی در سطح جامعه با توجه به نیازهای اعتقادی و باورهای دینی است، لذا باید با فرهنگسازی منویات مقام معظم رهبری از نفوذ تفکرات انحرافی در جوامع اسلامی جلوگیری کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ابراز داشت: طلاب و روحانیون با تسلط و تحلیل مسائل روز و جریانات حاکم در سطح بین المللی  و بصیرت افزایی در میان مردم، می توانند بسیاری از شبهات و فتنه های دشمنان پرده برداری و روشنگری کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha