سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت‌الاسلام پوراکبر - مدیر حوزه بابل

حوزه / امروز تهاجم فرهنگی به شدت وارد جامعه و به خصوص زندگی جوانان شده است که باید برای مقابله با این امر هرچه سریعتر چاره اندیشی گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین پوراکبر، مدیر حوزه علمیه بابل در نشست همکاری حوزه علمیه بابل و آموزش و پرورش بندپی غرب که در اداره آموزش و پرورش شهر خشرودپی برگزار شد  بیان داشت :  امروز تهاجم فرهنگی  به شدت وارد جامعه و به خصوص زندگی جوانان شده است که باید برای مقابله با این امر هرچه سریعتر چاره اندیشی گردد.

وی ادامه داد: امروز یکی از بهترین راهکارها برای نجات از این تهاجمات سیستم آموزش و پرورش  است که بایداز همان ابتدای تحصیل اعتقادات آنها تقویت شده و آنها در برابر هرگونه شبهه ای بیمه شوند.

حجت الاسلام والمسلمین پوراکبر با تاکید بر افزایش معنویات در جامعه یادآور شد: امروز بودجه های زیادی در کشور  در  مسائل مختلف صرف  می شود اما در زمینه افزایش معنویت جامعه کار جدی صورت نگرفته است..

وی تاکید کرد: امروز باید آموزش و پرورش از پتانسیل حوزه به خوبی بهره برده و در مسیر افزایش معنویت در مدارس گام بردارد.

گفتنی است در این جلسه که حجت الاسلام بزرگ پور معاون تبلیغ حوزه علمیه بابل ، حجت الاسلام حاجی زاده امام جمعه بندپی غربی و  جوادی رئیس آموزش و پرورش بندپی غرب حضور داشتند، مقرر شد تاعلاوه بر مدرسه طرح امین ،  مدرسه امین (نوع1) در بندپی شکل بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha