شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اساتید

حوزه/ به همت مرکز تدوین متون درسی حوزه های علمیه، سومین نشست هم اندیشی اساتید برنامه آموزشی جدید سطح یک حوزه های علمیه با حضور اساتید، کارشناسان و مدیران ستادی حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در این نشست هم اندیشی که کارگاه های آموزشی و به مدت دو روز برگزارشد، قریب به 50 استاد متخصص و کارشناس این طرح آموزشی جدید حضور داشتند که شیوه جدید آموزشی سطح یک را به صورت آزمایشی برای یک نیم سال پشت سر گذاشته اند.

مدیر برنامه ریزی آموزشی معاون آموزش حوزه های علمیه در ابتدای این نشست با اشاره به اینکه تاکنون چهار جلسه با حضور کارشناسان و گروه های دیگر علمی برگزار کرده ایم، اظهارداشت: این معاونت برای هر چه بهتر اجرایی شدن این طرح تا کنون موفق به برگزاری چهار نشست علمی و چندین پیش نشست کرده است که امروز شاهد سومین نشست هم اندیشی اساتید این برنامه آموزشی می باشیم.

حجت الاسلام نوذری ادامه داد: نشست های گذشته عبارت بودند از؛ جلسه با حضور مدیران و معاونین آموزشی مدارس متقاضی، برپایی نشست با حضور اساتید تجوید، نشست با حضور اساتید و... از جمله این نشست های کارشناسی بوده است .

مدیر برنامه ریزی آموزشی معاونت آموزش و امورحوزه های علمیه بیان داشت: این معاونت با همکاری اداره تدوین متون درسی متولی و مجری طرح و اجرا کننده آن در مقطع سطح یک برخی از مدارس علمیه می باشد.

لازم به ذکر است، در ادامه این نشست برخی از اساتید و کارشناسان نکته نظرات کارشناسی خود را ارائه دادند.

این هم اندیشی از روز گذشته آغاز و تا امروز ( جمعه) ادامه داشت.

انتهای پیام    313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha